Skip to content

Telia har utvecklat sin förmåga till ”Self-Service” inom BI

Telia har utvecklat sin förmåga till ”Self-Service” inom BI

”Att utveckla sin förmåga till Self-Service kräver mer än bara en bra verktygsplattform så som Qlik Sense. Det kräver ett annat tänk när man utvecklar applikationer, hur man sätter upp förvaltningsorganisation och inte minst rollbaserad e-utbildning av slutanvändarna för att man skall få det fulla värdet” säger Madeleine Holmlin, Affingos projektledare.

Om du är intresserad att veta mer, kontakta
Markus Schöld
tfn: 076-778 46 88
e-post: markus.schold@affingo.se

Så ökade Vattenfall Services lönsamheten med process mining

Så lyfte Vattenfall Services Nordic lönsamheten med datadriven processanalys När pressade marginaler och hårda SLA-krav satte press på

Affingo och allmates! Vi formar framtiden tillsammans

Affingo och allmates.ai Ett partnerskap för smartare arbetsliv I vår ständiga strävan att driva framsteg genom klarhet och

Framtidsutsikter för Generativ AI

I tidigare inlägg har vi utforskat vad generativ AI är och hur den redan förändrar affärsvärlden genom att

Hur Generativ AI förändrar kundupplevelsen och processer

I vårt föregående inlägg utforskade vi vad generativ AI är och hur den har utvecklats till en kraftfull

Är Microsoft Fabric rätt för er?

I en tid där datalandskapet ständigt förändras, står stora företag inför utmanande beslut om hur de bäst hanterar

Vad är Generativ AI och dess roll i moderna affärsmiljöer?

I takt med att teknologin ständigt avancerar står vi inför en revolution inom artificiell intelligens (AI). Särskilt inom